تاریخ انتشار: ۱۵:۵۰ - ۱۷ شهريور ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۶ نظر

ببینید| خرابکاری عمدی در خطوط راه آهن برای ایجاد سانحه!

ویدئویی تحت عنوان خرابکاری عمدی در خط راه آهن در فضای مجازی وایرال شده است.

ببینید| خرابکاری عمدی در خطوط راه آهن برای ایجاد سانحه!

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
1
عجیب است
لطفا بصورت مخفی رسیدگی شود و انتشار این فیلم بازاموزی خطرناک برای افراد دارد
نورا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۷
0
0
این فیلم فیک و دستکاری شده هست لطفا اول یک جستجوی ساده در گوگل بکنید و فیلم رو منتشر کنید .کسانی که خبر رو خوندن هم یه جستجو بکنند .
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
این واقعه مال حدود یک ماه قبل است . در مرز ایران و افغانستان
کار افغانها نبوده
مقصر ، یه شرکت خصولتی ایرانی بوده
راه آهن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
چند سوال صریح درباره شرکت خصوصی موسوم به «کنسرسیوم ریلی افغانستان»:
مختاری مدیر کل روابط عمومی راه آهن در صفحه شخصی خود نوشت:
✍️چند سوال صریح درباره شرکت خصوصی موسوم به «کنسرسیوم ریلی افغانستان»:
?۱_ این شرکت چرا و به پشتوانه چه کسی میخواهد #انحصار مراودات ریلی ایران و افغانستان را بدست بگیرد؟
?۲_ چرا این شرکت خصوصی در مراوداتش با راه‌آهن افغانستان اصرار دارد به دروغ خودش را نماینده دولت ایران معرفی کند در حالی که چنین امری بارها تکذیب شده است؟!
?۳_ چرا آقای کاظمی قمی مانع شکل‌گیری روابط طبیعی و قاعده مند راه آهن های دو کشور ایران و افغانستان شده است و مانع رسیدن مکاتبات راه آهن ایران به راه آهن افغانستان شده است؟
?۴_ آقای مصطفی رضایی مدیرعامل کنسرسیوم چه #نسبت_فامیلی با آقای کاظمی قمی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در افغانستان دارد که بدون حتی یک روز سابقه ریلی به این مسئولیت گماشته شده است؟
?۵_ چرا این کنسرسیوم تحت حمایت آقای کاظمی قمی، حاضر نیست به مقررات معمول سیر و حرکت راه‌آهن و صادرات و واردات ریلی ( مانند آنچه بین ایران و بقیه کشورهای همسایه وجود دارد) تن دهد؟
?۶_ آیا حرکت قطار بر روی خطوط راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران بدون مجوز و حتی داشتن بارنامه، تخلف محرز از قوانین کشور نبوده و شائبه قاچاق کالا ندارد؟
?۷_ شکستن قفل درب و تصرف ایستگاه راه‌آهن میوتک در سی کیلومتری داخل خاک ایران و ضرب و شتم پرسنل خدوم راه‌آهن چگونه قابل توجیه است؟
با توجه به سوالات بالا، بوی رانت، انحصارطلبی و احیاناً فساد از کنسرسیوم شنیده نمیشود؟ و اگر دیوار کنسرسیوم بخواهد همینطور کج و مبتنی بر رانت و لابی بالا بیاید، آیا نباید برای آینده مراودات ریلی ایران و افغانستان نگران بود؟
کارگران خط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۱۸
0
0
سلام قطار متوقف بوده
بدون مجوز میخواسته از ایستگاه خارج بشه
به ایستگاه حمله شده
قفل ها و خودرو کارگران شکسته شده
اسناد در کانال راه آهن ایران موجوده است.
طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران قطار افغانستان حق حرکت بدون مجوز ندارد
شاید داخل این قطار بمب یا مواد مخدر یا با قطار دیگر برخورد کند
بهترین کار برای اینکه همچین مواردی پیش نیاد
بقطار که قصد داشت جرکت کند اعلام شده حرکت نکن جلوت قسمتی از ادوات باز کردیم
بعد طرف اومده فیلم گرفته است.
وگرنه اگر جلوی قطار در حرکت بود. قطار باری پانصد متر الی هزار متر در سرعت خط ترمز است و قطعا قطار می ریخت
لکوموتیوران این قطار آقای شوخان اخراجی راه آهن جمهوری اسلامی ایران که خودش ویدیو تکیه کرده بود قبلا دیگه با راه آهن همکاری نمیکنه و این سناریو از قبل چیده بوده است
یک شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۰
0
0
معلوم نیست کی به کیه ؟
خیلی خطرناکه!
نظرات شما